vrijdag 22 oktober 2010

mijn ervaring met ding 5 rssfeeds vinden en webcare

Om een verhaal  te schrijven over mijn ervaringen met RSS feeds is niet eenvoudig, mijn ervaringen zijn gemengd. Op de ene site is het aanmelden eenvoudig, op de andere gaat minder eenvoudig. Als het aanmelden is geslaagd en ik heb uitgevogeld hoe (en waar) de berichten gelezen kunnen worden is het een eyeopener, aan de andere kant zal ik er waarschijnlijk geen gebruik van maken. Na mij bijv. te hebben aangemeld op de RSS feed van de Huffington Post staat de teller op meer dan 1000 berichten. Dat ga ik echt niet bijhouden en bezoek ik de site liever op momenten dat het mij uitkomt. Het is echter wel leuk om te ontdekken hoe dit alles werkt.   

1 opmerking:

Hans zei

Ik heb je blogberichten met plezier gelezen. Mooi, dat het gelukt is met RSS. Je kunt RSS ook voor een deel van je favoriete websites gebruiken. En ik sluit mij helemaal aan bij je credo onderaan je meest recente bericht!