vrijdag 17 december 2010

Ding 13 Google docs

Weer zo'n leuke mogelijkheid van Google. Voor niet al te privacy-gevoelige informatie (zoals geldt voor alle Google-applicaties)is dit een fantastische mogelijkheid om je informatie rechtstreeks te delen met anderen. Zelf heb ik hiermee al kennis gemaakt via een werkgroep waar ik deel van uit maak. Op een spreadsheet konden alle deelnemers hun wensen, voorkeuren en andere zaken aangeven. Je kan zien of en wie er gelijktijdig met jou met het document bezig is. En misschien, maar dat moet ik nog uitzoeken, kun je met die persoon chatten op het moment dat je beide bezig bent het formulier in te vullen.
Ook was het leuk om met mijn kamergenoten gezamenlijk aan een document te werken en te zien wie welke regel typt.

Tot zover ding 13. Met frisse moed op naar ding 14!

2 opmerkingen:

Neeltje zei

Kijk eens aan, de positieve spirit is weer terug! Ding 14 kan je denk ik veel info geven, jij hebt al eens een chatdienst bij OB Leeuwarden bijgewoond.

Hans zei

Je zal het al ontdekt hebben: dat chatten kan ook (rechtsboven als je werkt in een Goolge Document). Ik ben ook erg enthousiast over Google Documenten