vrijdag 4 februari 2011

Ding 19

Tja, sociale netwerken. Zo langzamerhand heb ik een dagtaak aan het bijhouden van alle informatie die op de sociale media te verkrijgen is. Ik zit al op hyves, linkedin,facebook,dizzy.nl,bibliotheekning,librarything, "volg" allerlei blogs en rss-feeds. Eerlijk gezegd lees ik liever een gewoon boek. Zie wel de toegevoegde waarde van al die dingen, zoals netwerken e.d. Vrienden die ik uit het oog verloren heb doemen weer op. Dat kan aardig zijn maar ik zit er niet altijd op te wachten.
Voor Tresoar zijn sociale media uitermate interessant. Via deze kanalen zijn bepaalde doelgroepen goedkoop en gemakkelijk bereikbaar. Het vraagt wel om een regisseur die alles bewaakt en up-to-date houdt. De Hyves-pagina van Tresoar bijvoorbeeld is niet echt actueel te noemen.
Nou, dat was het weer voor deze week.

1 opmerking:

Hans zei

Zo, je bent actief! Je pakt dat mee van de sociale media wanneer je er op dat moment aanwezig bent. En de rest laat je lopen tot een volgende keer.
Heb je al eens profijt gehad van je connecties op LinkedIn?
Misschien als Ding 24 voor Tresoar om de sociale media van Tresoar weer up-to-date te krijgen en te houden.